Centrum obsługi studenta
Strona internetowa Centrum Obsługi Studenta.
W związku z trwającymi modyfikacjami i dostosowywaniem struktury Uniwersytetu do wymogów Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce 1 października 2019 roku rozpoczęło działalność Centrum Obsługi Studenta. Jednostka ta przejęła zakres prac dotychczasowych dziekanatów, które z dniem 30 września 2019 roku przestały funkcjonować.
Centrum Obsługi Studenta odpowiada za obsługę administracyjną studentów i absolwentów oraz prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów.
Godziny przyjęć:
W związku z dużą ilością osób, które na co dzień obsługuje Centrum w celu załatwienia spraw zaleca się, aby wszystkie bieżące sprawy zgłaszane przez studentów, doktorantów, pracowników załatwiane były drogą elektroniczną (cos@up.krakow.pl) lub telefonicznie (12 662 61 12), bez konieczności wizyt osobistych na Uczelni. Z uwagi na bezpieczeństwo nas wszystkich prosimy o dostosowanie się do zaleceń.
Bezpośredni kontakt:
Inżynieria bezpieczeństwa Edukacja techniczno-informatyczna |
studia I stopnia studia II stopnia |
Szymon Bieleń pok. 146, tel. 12 662 61 03 e-mail: szymon.bielen@up.krakow.pl |
Dyżury do sprawdzenia na stronie COS
W Centrum Obsługi Studenta można
- otrzymać kartę okresowych osiągnięć;
- otrzymać legitymację studencką (ELS);
- otrzymać zaświadczenie o statusie studenta, o ukończeniu studiów, zaświadczenie do kredytu studenckiego, zaświadczenie o opłaceniu/wysokości czesnego;
- otrzymać wykaz średnich ocen dla celów socjalnych;
- złożyć podanie o: Indywidualną Organizację Studiów (IOS), egzamin komisyjny, zmianę trybu studiów, wpis warunkowy, powtarzanie semestru/roku, zmianę promotora, urlop;
- dokonać formalności związanych z realizacją wznowień, przeniesień oraz studiów równoległych;
- zarejestrować pracę dyplomową i dokonać formalności związanych z egzaminem dyplomowym;
- odebrać dyplom i suplement;
- uzyskać informację o decyzji podjętej przez Dyrektora Instytutu w przypadku złożenia podania.